test

O Kampanii

Jesteś stylistą fryzur?

Bądź Stylistą Zdrowia!

Styling Zdrowia to uważność na zdrowie. To uważność na ciało i skórę – ich stan i formę oraz umiejętność dostrzegania zmian.

Fryzjerzy mają naturalną zdolność właściwej rozmowy ze swoimi klientkami i klientami, więc są tak naprawdę najlepsi, aby zwracać uwagę na powstające zmiany i zachęcać do ich kontrolowania u dermatologa.
Projekt Stylista Zdrowia to zainicjowana w 2022 roku kampania społeczna mająca na celu uświadamianie fryzjerów, jak ważne jest patrzenie na różne zmiany skórne na głowie ich klientek i klientów i zachęcanie do regularnego sprawdzania tych zmian. Wierzymy, że działając razem, możemy utrudnić rakowi życie! I tak właśnie powstał Projekt Stylista Zdrowia...

ARTEGO i Fundację Rak’n’Roll. Wygraj Życie! połączył wspólny cel – dbanie o dobro tych, dla których pracujemy. Projekt Stylista Zdrowia łączy dwa bardzo ważne obszary – po pierwsze obszar dbania o zdrowie a po drugie – troskę o pielęgnację swojej urody. Dla nas bardzo ważne jest potwierdzanie zdrowia, słuchanie sygnałów, które płyną z naszego ciała i podążanie za tymi sygnałami.

Jesteś Stylistą Fryzur? Bądź Stylistą Zdrowia!

Salony Fryzjerskie - Stylista Zdrowia

Poznaj Bohaterów Kampanii

Aktorka, Teatr Współczesny w Szczecinie

Anna Januszewska

Fryzjer, Ernest Kawa Hairdresser

Ernest Kawa

Brand Manager ARTEGO

Dorota Sielużycka

Dyrektor Artystyczny ARTEGO

Wojciech Zieliński

Instruktor ARTEGO

Krzysztof Pajor

Instruktor ARTEGO

Marta Kateusz

Instruktor ARTEGO

Marcin Machnicki

Instruktor ARTEGO

Dariusz Adamowski

Dyrektor Zarządzająca, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

Joanna Rokoszewska-Łojko

Psychoonkolog, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!

Małgorzata Ciszewska-Korona

Dermatolog, Silea Clinic

dr Adam Cichewicz

Artego oraz Fundację Rak’n’Roll łączy wspólny cel – zadbanie o zdrowie osób, z którymi współpracują. – Fryzjerki i fryzjerzy mają kontakt ze skórą głowy, której sam klient nie widzi. A że są ludźmi biegłymi w rozmowie, mogą też wskazać klientowi właściwe działanie. Ten projekt ma na celu uświadamianie fryzjerom, jak ważna jest otwartość na zauważanie zmian skórnych u klientek i klientów, rozwijanie umiejętności powiedzenia o nich oraz zachęcanie do wizyty u lekarza – mówi Joanna Rokoszewska-Łojko z Fundacji Rak’n’Roll.

Artego dostrzega jak zmienia się rola fryzjera na przestrzeni lat OD RZEMIEŚLNIKA skracającego włosy, po przez STYLISTĘ FRYZUR kreującego wizerunek, do uważnego STYLISTY ZDROWIA mającego wpływ na zdrowie, a niejednokrotnie na życie swoich klientów Podjęliśmy się połączenia możliwości fryzjerów z wiedzą na temat profilaktyki zdrowia. To co się wydarzyło, połączyło osoby z branży fryzjerskiej artègo lekarskiej oraz fundacje takie jak Rak’n’Roll oraz Akademia Czerniaka

O Nas

FILOZOFIA CARE FOR BEAUTY

Masz ochotę na zmianę, ale boisz się o zdrowie swoich włosów? Te wątpliwości towarzyszą Klientkom i Klientom salonów fryzjerskich na całym świecie i to właśnie odpowiedzią na tę obawę są produkty artègo.

Profesjonalne kosmetyki artègo stworzone zostały z takich składników i w taki sposób, by umożliwić fryzjerom pielęgnację włosów ich Klientów, która sprawi, że będą one zdrowe, piękne i podatne na najbardziej stylowe i kreatywne stylizacje.

Produkty do włosów artègo to doskonała jakość, delikatność i bogactwo składników naturalnego pochodzenia, ale także ekspresja barw, bogactwo ofert odpowiadające różnym typom włosów i ich kondycji oraz otwartość na potrzebę zmian, gotowość Klientów do eksperymentowania z fryzurą, chęcią podążania za najnowszymi trendami, czy po prostu nastrojem chwili.

Dbamy o piękno z pasją, dla Ciebie!

HISTORIA MARKI

Marka artègo to włoska marka założona w 2000 r. przez specjalistów z branży fryzjerskiej. Ich celem było spełnienie potrzeb salonów fryzjerskich, które w swojej codziennej pracy stawiają nie tylko na pielęgnację i stylizację włosów, ale również pasję, kreatywność, niezależność i swobodę ekspresji.

Dzięki takiemu podejściu oraz jakości oferowanych kosmetyków do włosów, artègo szybko zdobyło sobie zaufanie fryzjerów i w ciągu dekady stało się znaczącą marką fryzjerską, obecną w kilkunastu krajach na świecie – w tym w Polsce.

Napisz do nas! Bądź Stylistą Zdrowia.